czwartek, 7 lutego 2013

Tłuste wyniki Candy!

Miałam nagrać film, aaaaale jakoś nie miałam weny :P. Za to zdjęcia z losowania SĄ! Żeby nie przedłużać... Foremki i zakładki wygrywa........ EWAY! Gratuluję, jutro leci przesyłka ;).






Chciałam Wam jeszcze szybciuteńko pokazać, jaki piękny przepiśnik przyszedł dziś pocztą. Jestem w nim absolutnie zakochana! Jest fioletowy, jest retro, jest stylowy i mogę w nim umieścić wszystkie przepisy. Żebym tylko miała ładniejsze pismo :P. Cóż, niektórych rzeczy nie da się kupić ;)... Zeszyt to, oczywiście, dzieło Karo . Polecam jej przepiękne notesy, kalendarze, plannery, albumy, itp. Zdjęcia robione przy moich cudnych lampkach, które wpływają na kolor- w rzeczywistości przepiśnik jest bardziej fioletowy :).


 








A jak się udał Tłusty Czwartek, Kochani? Ja naszukałam się pączka idealnego, co skończyło się skrajnym wykończeniem nerwowym- tak to jest, jak się ma zbyt wygórowane wymagania (bo z lukrem, nie z pudrem i z różą, nie z marmoladą)- zostaje się z niczym, a potem bierze się prawie cokolwiek, żeby nie umrzeć z głodu i frustracji :P. Cmok, M.

15 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni
    U mnie były z pudrem i różą:)mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;))))) U mnie faworki zniknęły zaraz po północy, a w ciągu dnia zjadło się 20 michałków kawowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziekuję za zabawę , a przepaśnik super tylko właśnie koloru dobrze nie widać , a ja uwielbiam fiolet :))

    OdpowiedzUsuń
  4. A mówiłam że pierwsi szczęścia nie mają ;) hihi Gratki dla Eway :D
    Ja się obżarłam własnymi chruścikami, na paczka ochoty nie miałam bo te sklepowe mi nie odpowiadają a własnych nigdy nie robiłam bo raczej by mi się nie chciało ;) :D
    Wspaniały przepiśnik, z takim to człowiek na pewno chętniej zabiera się do pieczenia i gotowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To z czym ten pączek!!Bo mnie to teraz frustruje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z marmoladą! Owocową niby :P. Zły nie był ;).

      Usuń
    2. obstawiałam budyń hehe ale dobra i marmelada:))

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej...szkoda, że to nie ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :) Przepiśnika zazdroszczę - cudny jest. A na czwarteczek u mnie były oponki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni! A przepiśnik cudny!-teraz musisz go wypełnić magicznymi recepturami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już odpisałam na twojego maila :)) Jeszcze raz BARDZOOO DZIĘKUJE, strasznie się cieszę :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację i dziękujemy za zorganizowanie zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, zapraszam do bombonierkowej zabawy. Pozdrawiam lawendowo :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...