wtorek, 14 maja 2013

Internet i nominacja.

Uwielbiam internet! Blogi, facebooka, fora, inspiracje, które mogę tu znaleźć. Jakiś czas temu zakochałam się w pintereście i ciągle tam bywam. Zaczęłam nawet repinować te wszystkie boskie zdjęcia na swój profil. Jak pięknie wszystko zorganizuję w grupy, to nawet umieszczę link na blogu i będziecie mogli mnie podpinezkować ;). Co jeszcze nowego (dla mnie) w internecie? Odkryłam (oczywiście, dzięki innemu blogowi) stronę http://thingo.pl/ - tam się można WYMIENIAĆ! Na wszystko i za wszystko. Siedzę i oglądam te wspaniałe rzeczy, założyłam nawet konto i mam zamiar powrzucać rzeczy, które są fajne, ale mnie już się nie przydadzą. Może akurat uda mi się zdobyć coś fajnego :). Jeszcze tylko sprawa twittera. Mam. I nie korzystam :D. Cóż, zmieścić się w pięciu słowach... to chyba nierealne. Z konta prywatnego zmieniłam na blogowe, ale nadal milczę. Muszę się przemóc i zacząć tam działać- w końcu to dobre miejsce na promowanie bloga, right :)? 

A teraz nominacja!
Dostałam dziś kolejną :). Od pewnej sorbetowej miłośniczki zwierząt  


Dziękuję i odpowiadam na pytania:

 
1. Jakie jest Twoje ulubione słowo? 
Chciałam napisać, że kurwa, ale zauważyłam punkt 7. :P. No więc... ostatnio FANTASTYCZNIE!
 
2. Jakie słowo najmniej lubisz? 
 Wszystkich, używanych niepoprawnie, w złym kontekście (typu bynajmniej, potargane). Aha, i jeszcze poczesany- że niby co?!
 
3. Co cię inspiruje (nakręca, podnieca)? 
 Wnętrze internetu.
 
4. Co cię wkurza? 
To, że mi się zgubił grzebień, albo nawet OBA! I że samochody jeżdżą po rynku, a tam chodzę ja i gołębie, i dziś np tak się skupiłam na patrzeniu, czy facet nie przejedzie gołębia, że prawie sama wpadłam pod furgonetkę MASARNIA BUJAKÓW. 
 
5. Jaki dźwięk kochasz? 
 Pianino. I skrzypce!
 
6. Jakiego dźwięku nienawidzisz? 
 Sygnału karetki.
 
7. Ulubione przekleństwo ? 
 Kurwa.
 
8. Jaki zawód chciałbyś (chciałabyś) wykonywać? 
 Mogłabym być w policji dla zwierząt- typu RSPCA, ale u nas tego nie ma.
 
9. A jakiego z pewnością nie? 
 Rzeźnika.
 
10. Jeżeli niebo istnieje, co chciałbyś (chciałabyś) usłyszeć od Boga gdy 
przybędziesz do bram raju? 

Fantastycznie, że jesteś! A teraz spier* na dół! 
Taka ze mnie żartownisia :P. Może, że moja przyjaciółka miała rację mówiąc Młoda jestem, Bóg mi wybaczy?

11. Opisz jakąś obciachową sytuację (z której dziś się śmiejesz).
O Jezusie! Było ich naprawdę dużo... Jak wymyślę, co mogę tu umieścić, to zaktualizuję post ;).

Jako, że już nominowałam kiedyś blogi, nie będę tego robić po raz drugi- wybaczcie ;).
A teraz jadę na rolki! Bywajcie ;)!

12 komentarzy:

  1. Podobają misię odpowiedzi.
    Ja bym chyba nie mogła być policjantką dla zwierząt - pałowałabym zbyt często...

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja, to już bynajmniej na thingo zęby zjadłam(a może wymieniłam?), takie jest poczesane, że hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam to "bynajmniej" to już się prawie przeraziłam :P. A poczesane to są PODOBNO włosy- choć jak dla mnie uczesane ;).

      Usuń
    2. hehe, no ja muszę przyznać, że poczesanego nie znałam:)

      Usuń
    3. A z jakiej części PL jesteś? Bo "poczesane" włosy mówi się chyba tylko u mnie, w Silesii ;).

      Usuń
  3. E tam Tłiter słiter. Ja to mówią tek kołcze u mnie w pracy - to narzędzia są dla Ciebie, a nie Ty dla narzędzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. sowka przeurocza .kocham bobasy :)) ,ale oczywiscie ie swoje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymienianie się rzeczami to coś dla każdej kobiety. Wiadomo, znudzenie materiałem szybko nadchodzi, a szkoda wyrzucać czegoś, co jeszcze jest dobre. Ja z Twittera też nie korzystam, pisać bez sensu - bez sensu :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...